FAN FAN FAN

NEEEEEJ fan fan fan. Vet ni vad jag har gjort. När jag va klar med min nageldesign så skulle jag tvätta mina penslar som jag använt i aceton. Jag sitter i soffan och vad händer... JO jag tappar skålen med aceton och mina penslar i över min vita tröja. Får panik och springer in i badrummet och slänger min tröja i handfatet och börjar gensat tvätta den. Men tyvärr så fick jag inte bort nagellacket från tröjan helt :( Men sen en annan grej som jag inte tänkte på var att jag va ju precis färdig med min nageldesign och va tror ni hände med den när jag stod i vatten med händerna ca 20 minuter och skrubba min tröja... JO helt förstörd den med :( fan asså va trött jag blir. Så det blir nog ingen nageldesign i morgon som jag kommer visa, inte vad jag känner nu i alla fall, för nu är jag arg och besviken. Har ändå suttit och kämpat med den nageldesignen ett bra tag med rinnande näsa och en hals och kropp som gör ont som bara den. Aja nu har jag nog fått ur mig min ilska här i bloggen så det räcker haha^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kunde inte låta bli att skratta lite där;)

du kanske håller på att bli lika klumpig som jag :D haha

2010-09-08 @ 22:32:39
URL: http://sweetsugarcandybloggen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0