Har haft en mysig dag med min vän

Nu har min vän Angelica gått hem. Vi har haft det jätte mysigt. Ätit pizza och tittat på film och skrattat massor :) Våra hundar har fått leka av sig med varandra så nu är Tindra jätte trött. Fixade också Angelicas naglar, tog bort den gamla nageldesignen och målade nytt men jag hann bara måla en vanlig vit fransk manikyr, hon va tvungen att gå hem till sin kille och hennes son som ligger sjuka där hemma :( Tog heller ingen bild på hennes naglar, tyckte inte att det va någon större ide då jag inte målat något speciellt på dom. Tvättat har jag också gjort här hemma, så nu hänger det tvätt högt och lågt i hela min lägenhet^^ Min älskling kom precis nu också, vi ska titta på film och mysa :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0