Hemma

Kom hem från jobbet för ca en timme sedan. Det har varit en bra kväll på jobbet :) Har haft lite ont i huvudet bara men det beror nog på att jag jobbat så mycket nu och inte fått den sömn som jag behöver. Jag är ju som sagt en riktig nattuggla och kommer oftast inte till ro för än vid 2-3 tiden på natten om inte senare och sedan ska man upp tidigt och jobba, så det blir som sagt inte så många timmars sömn då. och jobbar jag kvällen så får jag oftast inte sova ut ändå för jag har en hund som ska ut på morgonen och efter morgon promenaden försöker jag alltid att lägga mig och sova en stund men jag somnar för det mesta inte ändå, jätte konstig men men nog om detta^^

Har precis ätit lite knäckebröd med ägg och kaviar på
och druckigt en kopp te, jätte gott. Imorgon så jobbar jag fast jag ska inte vara på jobbet för än klockan 12:00 och ska bara jobba några timmar så de är gott.

Mina knäckebröd med ägg som jag åt alldeles nyss



Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Kikar in och önskar dig God natt och sov gott :)

2010-09-28 @ 23:46:09
URL: http://vadfanskajagheta.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0