Mina Naglar + Min kusins & Mitt kusin barns naglar

Här nedan ser ni min kusins nageldesign som jag gjorde på henne idag. Hon ville ha en väldigt enkel/diskret design och det fick hon. Hon blev jätte nöjd med den. Det blev ljust brunt lite skimmrigt på naglarna och sedan målade jag vita blommor på tummarna och ringfingrarna och så avslutade jag med 3 små dots och en silvrig rhinestone i mitten av blommorna. Målade till och med hennes tånaglar i samma färg och så en likadan blomma som på fingrarna på stortårna :)

Bilden blev lite dålig, fotade med blixt så därför ser man inte blommorna så jätte bra.
Men ni ser blomman bättre på hennes tumnagel nere i vänstra hörnet.



Här nedan ser ni min nageldesign :)



Och mitt kusin barn tyckte att jag hade så fina naglar och ville då ha likadana^^ Fast hon har inte så långa naglar som mig så det fick bli att måla hela hennes naglar i regnbågens färger och så självklart fick hon glitter på också. Hon blev så glad och nöjd :)







Kommentarer
Postat av: penny

Sv; Du gör riktigt snygga naglar måste jag säga. Har inte kunnat göra naglar på länge eftersom jag förtillfället har ett jobb där det inte funkar att ha långa eller målade naglar. Det första jag ska göra när jag slutar jobba i slutet av september är att bygga på naglar. Och sedan är det tänkt att min blogg ska övergå mer och mer till att handla om naglar och massa bilder ska läggas ut. :)

2010-09-13 @ 11:15:49
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: Fanny

Du är jätteduktig på att styla naglar! :) Själv känner jag mig som en amatör efter att ha sett det här. ;)

2010-09-13 @ 15:20:31
URL: http://fannee.blogg.se/
Postat av: Olaalvilde

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2012-02-15 @ 09:14:37
URL: http://olaalvilde.blog24h.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0