Myst hela dagen

Jag och älskling har verkligen myst hela dagen idag :) Vi har ätit en massa pannkakor och glass och så har vi myst och lekt med Tindra, varit på en mysig promenad och tittat på film. Ja vi har verkligen haft en riktig fin och mysig dag :) Min älskling åkte hem för en liten stund sedan men kanske kommer han hit lite senare ikväll, får se vad som händer. Han va tvungen att göra en sak och förhoppningsvis så tar det inte hela kvällen.

Jo förresten filmen The bounty Hunter va rätt rolig, fick mig allt några goa skratt.
Och den va också väldigt mysig :)



Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

tack din med :)

2010-09-11 @ 20:25:23
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, jag med! :)

Det måste du göra, det är super gott! :D

Fast pannkakor med grädde och sylt såg inte helt fel ut heller ;P



Vilken mys dag ni verkar ha haft! :) KRAM

2010-09-11 @ 20:42:31
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0