Nu är dom äntligen på plats

Sådär, då va mina korgar äntligen på plats i hyllan, som jag har väntat på att få hem dessa korgar :) Ser definitivt bättre ut nu än när man såg mina kläder ihop vikta i hyllan och lite annan skit som låg där^^ Nu ligger kläderna och mina andra saker i korgarna istället. Klicka här om ni vill se korgarna lite bättre.



En lite närmare titt på en av korgarna



Nu ska jag kila ut med Tindra, sen blir det att bänka sig framför idol klockan 20:00 på tv4.
Efter idol ska jag visa er vad jag köpte till Tindra idag :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Okej, vad jobbigt! Jag har precis blivit av med min förkylning jag :)



Okej. Jag och min sambo pratar ju lite fram och tillbaka om hundar och han har hittat en ras han vill ha. En Engelsk bulldog har han blivit kär i :P

Jag vill fortfarande jätte gäärna ha en chihuahua så tänkte om det skulle passa att ha en chihuahua och en engelsk bulldog. Men det borde ju gå om man köper dom samtidigt och låter dom få växa upp med varandra.. När vi inte är hemma kan man ju ha dom i olika rum så det inte händer nåt medans man är borta :)



Vad kul att du vill skaffa en till chihuahua :) Vart köpte du din sötnos du har nu? Tänkte om du kunde rekomendera några kennlar eller så som jag kunde titta in.



Nu blir det idol för mig med :) Kram på dig!

2010-09-09 @ 19:53:52
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0