Söndag

Igår tittade jag och älskling på Toy Story 3 och den va helt ok, rätt så rolig men ljudet på filmen va inte så bra vilket kanske förstörde filmen lite. Men det är sånt man får räkna med när man laddar ner filmer. Det stod att både ljud och bild skulle va jätte bra men som sagt det va det ej.

Idag ska jag åka och jobba några timmar på min mammas mans jobb
. Min mamma ska följa med mig dit och hjälpa mig lite :) sen blir det nog att jag åker hem. Min mamma vill egentligen att jag följer med och hälsar på min mormor men eftersom jag inte är riktigt frisk än så tycker jag inte att det är någon bra ide. Vill inte han hon ska bli sjuk. Men vi hörs när jag är hemma igen, hoppas ni alla får en fin söndag!


Kommentarer
Postat av: zaneta

sjukt grymm blogg du har :) <3

2010-09-19 @ 13:21:48
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Catta

Idag blir det att rösta ju :D ska inte du rösta idag? :)

2010-09-19 @ 15:05:24
URL: http://cathauiina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0