Söndag

Idag vaknade jag av att jag hade lite ont i huvudet. Hoppas att det går över tills jag ska jobba bara. Igår kväll så hade jag och min älskling en jätte mysig kväll. Vi tittade på film och åt lite godis :) Älskling åkte vid nio tiden i morse, han skulle spela golf med sin bror. Själv tog jag en riktig sovmorgon idag. Tindra har varit hos min mamma över natten men hon kommer hit om en stund. Herre gud va jag har saknat henne, hon sover nästan aldrig borta från mig och det kändes jätte konstigt att sova i sängen utan henne^^ Och när jag gjorde smörgåsar i går kväll så ropade jag på Tindra för att hon skulle få en bit skinka men så kom jag på att hon inte va här haha^^ tänk att man kan sakna sin hund så himla mycket.

Min fina lilla Tindra



Ska åka till jobbet klockan 14:00, slutar klockan 22:00 ikväll, så det blir dåligt med uppdatering tyvärr. Sen när jag kommer hem ikväll så måste jag lägga mig med en gång, ska upp 04:30 i morgon för klockan 06:00 ska jag vara på jobbet, jobbar till 16:00 på måndag så jag kommer alltså inte att blogga för än i morgon eftermiddag/kväll. Hoppas ni alla får en fin söndag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fin hon är! :)

Hoppas du haft en bra helg.



Kram på dig

2010-09-26 @ 18:44:57
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0