Mary Kay Party - Smink

Nu har jag haft mitt andra Mary Kay party hos mig och denna gången va det med smink. Jag och min vän Rebecka fick testa en massa smink och sedan blev vi sminkade av tjejen som höll i partyt. Hon gav oss också mycket bra tips på hur man lägger en ögonskugga, rouge, eyeliner etc. Här nedan ser ni några bilder som jag tog. Hon hade betydligt mycket mer smink med sig men jag va helt uppe i sminket att jag glömde av att fota^^



Här nedan ser ni min sminkning
. Tog bara ett kort på mig och det blev som det blev, nämligen inte så bra^^ ser ju typ arg ut haha. Jag blev faktiskt inte så nöjd med min sminkning. Kände att detta liksom inte alls va mig. Tyckte att hon valde lite fel ögonskuggor till mig. Jätte fina färger men jag gillade inte att det va så mycket skimmer i. Och pudret kändes inte så bra men rougen va rätt ok. Men däremot så gillade jag mascaran och ögonbryns färgen som hon valde ut till mig :)



Här nedan är min vän Rebecka
. Man ser inte så mycket av hennes smink men hon blev nöjd med sin sminkning och tyckte att ögonskuggorna, pudret och rougen passade bra och kändes bra, jag tyckte att hon blev jätte fin :)



Jag har planerat in ett tredje Mary Kay party
med tjejen som va hos mig idag. Nämligen SPA och PARFYM party :) Kommer bli jätte kul och mysigt. Kommer ta en massa bilder då.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0