21/2 - Älsklings dag!

Idag är det min älskling dag, GRATTIS HJÄRTAT! När jag slutade jobbet i morse så cyklade jag förbi bageriet Majgården och hämtade upp en jätte god tårta till min älskling :) Väl hemma väntade jag på min älskling som var påväg från min mamma, han hämtade nämligen upp Tindra där i morse då mamma hade henne inatt då jag jobbade. Tack så mycket mamma för att du passade henne! Sen kom älskling hit och jag hade då dukat upp med tårta, te och lagt fram hans paket. Han tyckte att det blev en väldigt bra födelsedag och likaså tyckte jag :)

Här kommer lite bilder på tårtan och när vi fikade i morse




<3 Jag och min älskling <3





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad var det i packeten??:)

2011-02-22 @ 23:29:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0