Fredag - dagens outfit

Nu har jag typ vaknat till liv här hemma. Har ju jobbat natten inatt, slutade kl: 8:00 i morse men så när jag kom hem så kunde jag inte sova. Satte på en film och sen satte jag på en till film^^ och klockan va väl ca 12:30 då jag somnade. Vaknade för ett tag sedan med världens huvudvärk, har tagit en tablett och lite har släppt men det gör fortfarande ont.

Väntar just nu på att min älskling ska komma hit med lite mat
, han åkte till Ica för att inhandla ingredienser till spagetti och köttfärsås. Åt det häromdagen men är så fruktansvärt sugen på det igen^^ Nu hade jag tänkt att plocka iordning lite här hemma, mina kläder ligger lite överallt här och jag fattar inte vem det är som är på mina kläder och slänger dom överallt HAHA^^

Slänger upp 2 gamla bilder
. Men detta är vad jag har på mig idag. Självklart har jag inte mössa, vantar och halsduk inne men jag har haft på mig det idag när jag varit ute med Tindra och då jag cykla till och från jobbet.



Asså jag ser ju fruktansvärt sur ut på denna sista bilden eller kanske till och med lite ledsen haha, men det var jag iallafall inte när bilden togs. Och va sjutton är mina ögonbryn typ??? haha^^


Kommentarer
Postat av: Michelle

Kul att du fått lägenhet! O dom där kuddarna ska jag spana efter dom var så himla fina :)

2011-02-18 @ 18:56:34
URL: http://michellebeit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0