Hemma - fram & tillbaka^^

Nu är jag hemma igen. Det gick faktiskt bättre än förväntat på bostadsförmedlingen. Jag står just nu som nr:2 i kön på en lägenhet. Men som sagt, nr:2 och det betyder ju att den som är först måste tacka nej till lägenheten för att jag ska kunna få den. Och jag tror inte den som är först tackar nej till lägenheten om jag ska va ärlig. Men jag kan ju alltid hoppas :)

Jag sitter just nu och tittar på när Tindra springer
fram och tillbaka till sin matskål här^^ konstigt det där att hon tar en en full mun med mat, springer sedan till mattan här i vardagsrummet och lägger maten där och sedan äter hon dom. Så gör hon hela tiden haha. Hon kan alltså inte stå stilla vid sin skål och äta^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

så gör min hund också haha men hon springer upp på min säng så hon tappar hälften av maten medans hon springer hehe

2011-02-01 @ 16:06:11
Postat av: Sophia

Haha...så sött!

2011-02-02 @ 16:44:37
URL: http://sophiaflobergseter.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0