Jag tror jag hittat min tv-bänk :)

Jag har suttit och kikat runt lite på IKEA på nätet nu och jag tror nog att jag hittat vilken tv-bänk som jag vill ha i min lägenhet sen när jag flyttar. Jag tror att det kommer bli super fint, men frågan är om man kanske ska köpa 2 st och ställa jämte varandra?...hmm.

Såhär ser tv-bänken ut

Denna byrån här nedan har jag redan och jag hade tänkt att ha den i vardagsrummet sedan också. Och det blir ju perfekt att ha både tv-bänk och byrå av samma modell. Märket heter Hemnes och kommer alltså från IKEA.


Kommentarer
Postat av: Eva

Den serien hemnes från Ikea är så fin. Jag tror det kommer bli jätte fint med de i ditt vardagsrum :)

2011-02-06 @ 15:41:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0