Klar med första flytten av lådor till nya lägenheten :)

Jag är verkligen helt slut, och det va inte så jätte mycket som vi flyttade^^ jag och min älskling flyttade ca 20 flyttlådor och några påsar. Men anledningen till att jag är helt slut idag är nog för att jag är så trött. Har jobbat mycket och sen somnade jag sent inatt och gick upp tidigt.

Men en sak som jag inte fattar är...
HUR KAN JAG HA SÅ MYCKET GREJER^^ jag förstår ärligt talat inte haha. Hur har jag lyckats samla på mig så mycket. Det blir definitivt en rensning i den nya lägenheten sedan.

Vi var iallafall färdiga med all flytt av lådor strax efter fyra idag
. Och när jag kom hem så la jag mig på soffan och somnade med en gång^^ vaknade vid ca 17:30 och strax efter det kom min vän Rebecca upp till mig på en kopp te och vi satt och köta lite. Nu har hon gått hem och jag sitter just nu i soffan och tittar på teven. Den stora flytten sker på lördag, det är då vi flyttar alla möbler mm, längtar verkligen men jag längtar inte till och bära haha^^


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

ok i see:D



Min vavva Tilda blir 4år i sommar och kommer från Tickawis kennel i Eskilstuna och Luzza är 1½år och kommer från Strandsmesjans i Nacka.



Kul med flytt, iaf när de är klart;)

2011-02-23 @ 20:46:40
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0