Min "första" EGNA lägenhet!

Jag kan nästan inte fatta att detta är sant. Jag har äntligen fått mig en lägenhet som bara är min, min, min. Ingen kan nu ta den ifrån mig förens jag bestämmer mig för att säga upp den. Jag har haft så många lägenheter och alla har dom varit i andra hand och jag har varit så jäkla trött på att flytta runt hela tiden, men nu äntligen har jag för första gången fått en lägenhet i första hand och det känns helt sjukt jävla bra. Och det känns faktiskt otroligt skönt att ha fått en hyresrätt då jag känner att det blir billigast. Tanken va ju att jag skulle ta mig ett lån och köpa mig en lägenhet men som sagt, det hade blivigt rätt dyrt. Men nu kan jag bo i min underbara 2:a till hyresrätt och fortsätta att spara pengar till en bostadsrätt senare i livet :)

Jag försökte rita upp lägenheten men det blev sådär^^
Lägenheten är inte så avlång som på bilden utan lite mer fyrkantig. Ganska så stor va den, ca 70 kvm. Och det ska bli sååå skööönt att få ett sovrum igen. Har ju bott i en 1:a ett tag nu och då haft mitt sovrum i vardagsrummet.



Här kommer en förklaring om vad bokstäverna står för:


* S = Städskåp
* K = Kyl
* F = Frys
* D = Diskho
* T = Toalett
* H = Handfat


Kommentarer
Postat av: camilla

Det är alltid skönt med eget place:D

2011-02-03 @ 11:39:05
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Nicole

Oh vad mysigt! Undrar själv när jag får min första lägenhet, känns långt dit! :P Den ser fin ut! :)

2011-02-05 @ 15:22:04
URL: http://xoxonicole.com
Postat av: Eva

Va gott för dig med en 2:a på hela 70 kvm. Och va kul med en waking closet :) för det är det eller? Jag skulle med vilja ha en sådan!!

2011-02-06 @ 15:52:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0