Min middag igår på alla hjärtans dag!

Åhh så jobbigt det blir när man jobbat natten^^ hela dagen har verkligen gått typ men jag gillar ändå att jobba natt, trivs verkligen otroligt bra. Kom ju hem vid ca halv 9 i morse och la mig på soffan och däckade nästan med en gång. Vaknade strax efter 13:00, gjorde lite lunch och strax efter 15:00 somnade jag igen och vaknade nu vid 18:00.

Här nedan tänkte jag iallafall visa er
den underbart goda middagen som jag åt i går på alla hjärtans dag. Min älskling hade verkligen lagt ner både själ och hjärta i maten för det vart såå otroligt gott :)

Pasta och egengjort köttgryta med sallad.



Den röda lilla asken som ligger på bordet ovan
är en chokladask med hjärtan som jag fick. Fick också en annan fin sak av min älskling, tar kanske ett kort på den lite senare och lägger upp här :)





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0