Mina Naglar - blått glittrigt & blommor

Igår kväll så gjorde jag en ny nageldesign. Min rosa design som jag hade innan blev så skadad under flytten till den nya lägenheten så jag kände att jag bara va tvungen att göra en ny. Och den nya nageldesignen blev blå, glittrig och med blommor och vita dots. Min inspiration till denna designen fick jag från min dagkräm (NIVEA^^)

Min tumme som ni kan se nedan ser lite konstig ut
men det är bara för att den håller på att växa ut. Jag blev rätt nöjd med denna designen, älskar dom blåa glitter tipparna :) Dom glittrar betydligt mycket mer i verkligheten.



Jag kanske ska säga att denna desigen går bra att göra på korta naglar också
. Det enda ni gör då är att ni flyttar ner själva designen (som är på min tippar) till hela nageln. Ni kanske förstår bättre om jag skriver att ni målar alltså hela nageln och sedan blomman och dotsen precis som på bilden :) Hoppas ni förstår^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint :D

hur målar du dina blommor?

tycker det är sååå svårt att måla blommorna då ja inte blir klok på hur man gör

2011-02-28 @ 20:37:10
URL: http://snookisnickers.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0