Mobilbloggar. Jag har precis varit och kol...

img_9838 (MMS)

Mobilbloggar. Jag har precis varit och kollat på lägenheten som jag fått :) det va snabba ryck detta måste jag säga. Först ringer dom från bostadsförmedling och säger att dom har en lägenhet till mig och redan samma dag får jag åka och titta på den :) och självklart vill jag ha lägenheten så jag förmodar nu att inflyttningen sker den 1/3. ÅHH JAG ÄR SÅ GLAD :) Nu ska jag kila iväg till jobbet, börjar klockan 15:00 så vi hörs ikväll när jag kommer hem!



Kommentarer
Postat av: Eva

Den ser ut att vara jätte fin :)

2011-02-02 @ 16:25:00
Postat av: Anonym

oj det va snabbt du ska flytta dit men kul för dej ju så du inte behöver oroa dej mer var du ska ta vägen :D + lägenheten verka ju jätte mysig av det lila man ser på bilden hihi

2011-02-02 @ 17:02:52
Postat av: Bea

såg du hade ringt mig, kuuuul, hörde nyheten. f'n vad du förtjänar det här!! Kram o hurra :)

2011-02-02 @ 21:02:32
Postat av: Charlotte

Grattis!!! Vad skönt äntligen ditt eget!!!

kram

2011-02-02 @ 23:04:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0