Bild där jag använder stjärnfilter

Oj va klockan sprang iväg. Nu är det nog dax att släcka lampan och krypa till kojs. I morgon väntar ännu en jobb dag för mig. Fick en läsarfårga där en fråga om jag kunde fota med mitt nya stjärnfilter som jag köpt, och visst kan jag det. Här nedan är en bild på min lampa i vardagsrummet. Jag har förresten inte ens visat er min lampa kom jag på^^ får ta och fota den ordentligt snart så ni får se hur den ser ut :) Men såhär kan det iallafall se ut när man fotar med ett stjärnfilter.



Kommentarer
Postat av: Mammi

Åååå ....Vilken fin bild det blev, jätte mysigt ...kram

2011-06-24 @ 02:43:42
Postat av: Marie

Bellman är faktiskt 7 år, så även den bäste kan =D



Fint det blev, har också stjärnfilter, ej använt så mycket dock



ha en toppendag nu

kramar

2011-06-24 @ 10:13:04
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Eva

Va fint att du visa hur det såg ut. Det var nämligen jag som undra :) jätte fint var det! Har ingen systemkamera......ännu, men jag ska införskaffa mig en hade jag tänkt.

2011-06-24 @ 17:48:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0