Annorlund Badkar



Att ha ett annorlunda badkar kan göra hela badrummet men dessa badkar från italienska SICIS kräver nog att man älskar högklackade skor. Badkaret är format som en högklackad sko och är klätt i glasmosaik i ett flertal avancerade mönster. Priset är okänt men har en känsla av att det ligger på en helt annan nivå än vad vanliga dadkar gör.

Visst va det coolt? Jag hade inte haft nått emot att det stod i mitt badrum :)
Nu ska jag själv ta mig ett bad fast i mitt tråkiga badkar.


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Snyggt :D

2009-12-13 @ 19:01:56
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Angelica

va coolt badkar haha ja ett sådant får gärna stå i mitt badrum med :P

2009-12-13 @ 20:13:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0