Vår lilla överaskning till grannarna

Jag och mammi ville överaska våra två underbart goa grannar och det gjorde vi genom att vi gav dom varsin liten korg med en liten juluppsättning som vi gjorde själva för en stund sedan. Vi köpte en korg som va vinröd och gjord av plåt vi köpte också jord, blommor, stenar och lite dekorationer. Och resultatet ser ni här nedan.




Tindra va så himla nyfiken på vad det va för nått som stod på golvet så hon fick
helt enkelt komma med på bild hihi.





Såhär såg dom ut när vi hade tänt ljusen
Vist ser dom fina och mysiga ut?




På korten här ovan så har vi alltså lämnat dom hos grannarna. Man ser knappt på den första bilden men ovanför den ena vita statyen ser ni ett litet litet ljus som lyser..hihi där står den.

Det roliga va att jag och mammi smög runt på deras tomt, vi kröp eller hukade oss rättare sagt under deras fönstrer för att dom inte skulle upptäcka oss, vi ställde våran lilla jul hälsning utanför deras dörrar. Sedan ringde vi på dörren och spran där ifrån HAHA. Jag kände mig som en sju åring igen, tjuvringer på grannens dörr och springer sedan där ifrån HAHA. Va vi skratta jag och mamma haha, det va verkligen skit kul att smyga runt så :D




Och så avslutar jag med en liten blid på min älskade Tilda :)


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Åh, tack, vad glad jag blir! :)



Och vilken underbar present till era grannar! Hade blivit skitglad om jag kom hem (eller gick ut) och såg den där utanför dörren! :D

2009-12-11 @ 22:28:45
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Linda

Haha, kul mamma du har! Vad kreativt och roligt och göra egna dekorationer! Det är ju så roligt att pyssla med blommor och uppsättningar, är övertygad om att grannarna blev mycket glada!



Bland orginalen finns det grönt och lila.

Sen kopiorna finns nog i stort sett varje färg, sen finns det ju sånna spikmattehistorier som man kan ha i nacken, som är som en kudde numera, och de finns också i lite annorlunda färger! :)

2009-12-12 @ 00:10:26
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nämen va gulligt av er och så fint ni gjort de. ja jag hade då blivit glad om jag möttes av en sådan fin juluppsättning utanför min dörr :)

2009-12-12 @ 00:27:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0