Ett långt videoklipp på Tindra

Här är en längre version av när Tindra juckar och leker med sin leksaks tiger som hon älskar över allt annat. Filmen är rätt lång, sex minuter och under dom sex minuterna sätter hon på sin tiger tre gånger. Leker med tiger gör hon varje dag men sätta på han gör hon inte varje dag men det sker allt ett par gånger i veckan haha.

Ni får helt enkelt kolla in videoklippet

 

Jag säger det igen som ja sa på förra videoklippet. Hon sätter inte på sin tiger för att hon är kåt.

Utan det är ett dominansbeteende som han har. Vissa hundar

är mer dominanta än andra.



Kommentarer
Postat av: Angelica

hahahaha va söt och rolig din hund är

2009-12-09 @ 01:40:35
Postat av: Lina

Hej vännen!

Det är ok med mig! Har varit trött efter helgen och nu jobbar jag natten! Första natten av två! Nu när kl är 4 så börjar ögonlockan kännas ganska tung!

Hur är det med dig? Vilka goda muffinsar! Skulle vara gott nu. Men jag blev rädd för bilden på tjejen i The ring. Nu vågar jag inte gå mer i de mörka korridorerna!

Hoppas du får en bra dag vännen!

Stor kram

2009-12-09 @ 04:01:01
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Jennie

hehe oj.. så har aldrig min hanhund gjort :P

2009-12-09 @ 15:04:29
URL: http://unreal.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0