Godmorgon

Gick upp vid halv tio och tog en lång promenad med hundarna, jag går alltid en långis men hundarna innan jag ska jobba eller då jag vet att jag ska vara borta ett par timmar uder dagen. Nu ska jag göra lite frukost sedan ska jag hoppa in i duschen sen göra iordning mig lite. Efter jobbet i dag så ska jag försöka hitta lite mer julklappar till min vän Angelica, vi brukar varje jul ge varandra en goddy bag med massa olika saker i. Men jag får nog allt hitta nått litet till Teo också :) Angelicas lille kille som föddes 13 dec nu i år :D Åhh jag längtar sååå tills jag får krama och pussa på han.

Min honey ska hämta upp mig i stan efter att jag julhandlat lite vi ska sedan åka och hämta ut ett paket och sen åker vi hem till mig. Nä nu måste jag skynda mig, att jag alltid ska vara sååå seeeeeg hihi. Hörs när jag är hemma igen
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Missmelody - Tävling pågår i min blogg!

Sv: You're welcome :) Ah okej, jag förstår. Men du får gärna höra av dig till mig när/om du gör en make-up video :)



Ha det fint, och god jul!

2009-12-16 @ 18:42:54
URL: http://missmelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0