Har hämtat ut ett paket

Jag började min dag i dag med att gå upp klockan sju i morse då min honey skulle åka till jobbet. Efter att han hade åkte gjorde jag mig lite frukost och där efter gick jag ut men hundarna. När jag kom in va jag så jäkla kall, det va svin kallt ute, min termometer visade sju minus. Jag tog mitt stora goa täcke i sängen virade det om mig ordentligt och satte mig i soffan och slog på en film :)

Efter filmen blev jag så trött att jag somna en stund^^ och när jag vakna lite i tolv gjorde jag iordning mig lite för att åka och hämta ut ett paket som hade kommit. Och paketet kunde ju inte komma mer lägligt än nu hihi för det innehöll nämligen detta nedan.



Sex st värmepåsar som håller värmen i upp till 18 timmar och två små söta värme hjärtan.
Det ena hjärtat öppnade jag med en gång då jag ville testa den så därför är det
bara ett hjärta på bilden. Hjärtat håller värmen i ca 20 minuter men
kan användas om och om igen efter att man kokat den. Jag
använder min tekokare hihi^^


Jag köpte dessa för att jag är så frusen av mig och hjärtanen är perfekta att lägga i varsin ficka på jackan då jag tar mig en 20 minutare med hundarna. Och värmepåsarna är perfekta att ha i fickan då man kanske ska i väg och man vet med sig att man kommer va ute större delen av dagen. Man kan också använda påsarna och hjärtanen om man har ont någon stans på kroppen, perfekt att lägga på lite värme på ett ömmande knä eller en rygg.

Perfekt till er som är lika frusna som mig!


Kommentarer
Postat av: simone

älskar heatpacks, sjukt bra att ha med i handväskan på vintern, man vet aldrig! :)

2009-12-17 @ 14:43:37
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag är också väldigt frusen av mig. va bra dom verkar va

2009-12-17 @ 16:46:12
Postat av: Camilla

Oh, är med jätte frusen. kanske skulle skaffat såna =)

2009-12-17 @ 17:31:57
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0