Hej på er alla

I dag ska jag ha storstädning igen, känns verkligen som om jag storstädar varje vecka här hemma. Men har man två hundar, en katt och en chinchilla plus mig själv så blir det rätt stökigt och rörigt haha. Jag ska tvätta en massa i dag och så ska jag diska, har berg av disk här hemma hi,hi, jag är verkligen expert på att använda massor med glas och inte ett. Undra varför det är så? asså på en dag kan jag ha använt 6 glas...ett till mjolk ett till vatten ett till julmusten ett till tet ett till saften ett till glas till julmusten för jag inte kom ihåg vart jag ställde glaset som jag först drack julmust ur osv osv detta är ju helt sjukt haha ja måste lära mig att det går att använda ett och samma glas till allt, det är bara att skölja ur de ju!

Sen ska jag byta laka i sängen, plocka undan alla saker som ligger typ överallt, damma, titta om jag hittar mina julgardiner i garaget, tror faktiskt inte att ja kommer att hitta några :( men men och till sist så ska jag dammsuga upp alla små dammrottor haha.



Hoppas ni får en betydligt mycket roligare dag än mig!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är precis lika dan. Kan använda hur många glas som helst på en dag HAHA. Lycka till med städningen :D

kram

2009-12-08 @ 16:04:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0