Hemma från Ullared

Nu är jag hemme och fy satan va skönt. Jag har så ont i fötterna va, jäklar så ont jag har. Vi åkte vid nio tiden i morse jag och mami, sedan åkte vi och hämtade min kussin och sedan bar det ner till ullared. Vi var i ullared vid halv elva typ. Och om jag fick en chock när jag kom dit... a det var ju bara förnamnet, Världens långsta kö jag någonsin sett. Vi stod i kö i tre timmar innan vi fick komma in...TRE TIMMAR! Det var nästan så att jag sa att ska vi skita i det haha. Jag har varit i ullared många gånger men aldrig har jag sett eller stått i en sådan lång kö. Och jag hade ju inte rätt kläder på mg heller. Ett par tunna leggins och en topp och ganska tunn jacka på mig och det var sviiin kallt.

När vi väl kom in så var det självklart proppfullt överallt, man kunde knappt röra på sig. Ja skojar inte om jag rulade vagnen fem meter på fem minuter, så jäkla trångt va det. Jag fick inte handlat dom julklapparna som jag skulle gjort, jätte tråkigt men så blev det. Inte lätt när det är så mycket folk. Men lite fick jag handlat i alla fall.

Nu tänkte jag tanka över några bilder på datorn som jag tog där nere. Filmade också så ni ska få se lite filmer.

Att det var så fullt som det var på ullared är nog mycket tack vare att ullared sends på tv. För aldrig har jag då sett sån kö och aldrig har det varit så trångt.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0