Home

Nu är jag hemma efter att ha varit i stan med mammi och hennes man Teddy, han ville följa med så varför inte liksom haha men vi varnade han att det kunde bli lite tråkigt för han och va ensam kille tillsammans med mamma och dotter, men han tyckte det va skit kul att få följa med :) Mamma fick handlat några julklappar men inte jag. Jag hade världens beslutsångest, hittade massor med saker men kunde inte bestämma mig så jag sa till mamma att vi får åka till stan snart igen så får jag klura ut lite först vad jag verkligen behöver köpa för julklappar.

Vi va inne på en blombutik och köpte lite roliga saker. Vi ska nämligen överaska 2 av våra grannar här. Vi hade tänkt att smyga ut i kväll och lämna en liten sak på deras trappor hihi. Mer om det lite senare :) självklart så ska ni få se vad vi ska göra för nått. Nu tänkte jag ladda upp lite bilder som jag tog under dagen och lägga upp här i bloggen.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0