Nu har jag badat

Har precis tagit mig ett bad, jäklar va gott det va :) känner mig som en ny människa nu. Har skrubbat hela kroppen med eukalyptus nånting kommer inte ihåg vad den heter men den öppnar tydligen och rengör alla porer på kroppen och sätter igång blodcirkulationen. Hela jag luktar eukalyptus nu haha. Va skit trött innan men nu så nu är pigg som bara den. Jag som trodde att jag skulle lägga mig i tid i dag men det ser inte ut som att det kommer bli så hehe.

Hade lite kul med kameran för en stund sedan haha såhär ser mitt hår ut när jag inte har plattat det. På vissa bilder är jag rätt lik Samara, tjejen i THE RING haha.
Fast inte lika läskig.









Kommentarer
Postat av: Angelica

HAHA men du ser rätt läskig ut faktiskt men det är bara för att du lagt upp bilder på hon i the ring. hade du inte gjort det så hade jag aldrig tänkt på att du liknar henne.

2009-12-09 @ 01:30:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0