Onsdag

Det har varit mycket i dag så jag har ej hunnit skriva. Har varit över hos mami hela förmiddagen och så har jag även varit över hos grannen och pratat lite. Nu är jag hemma och ska slänga mig i duschen sen ska jag börja packa lite saker som jag ska ha med mig till pappa, han hämtar mig klockan fyra. Jag tror bara att jag stannar en natt hos pappa så jag behöver inte packa ner en massa kläder utan det räcker med dom kläderna jag har på mig. Men min lille Tindra ska med så jag får inte glömma att packa ner hennes mat, matskålar, godis, jacka och självklart hennes leksaks tiger ;)

Ne nu måste jag duscha får se om jag hinner skriva ett till inlägg innan jag sticker, annars skriver jag då jag kommer hem till pappa.

Glömde nästan och skriva att i dag så firar jag och min honey tre år tillsammans. Vi ska inte fira det idag då jag måste åka till pappa utan vi ska fira det på fredag i stället med middag och film :)
<3 Love You Honey <3

GRATTIS till min underbara ALICIA som fyller
tre år i dag också!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag har en gåta på min blogg. Om du svarar rätt har du chansen att vinna årets julklapp! Var med och svara rätt du med.



Ps. Jag kommer att ha 5 tävlingar innan jul, så du har ännu större chans att vinna! Ds.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0