Sparris soppa & knäckebröd

Nu har jag fått i mig lite soppa. Det blev grön sparris soppa och den är väldigt god måste jag säga. Till det åt jag två knäckebröd med ost på. Va lite lite svårt att svälja knäckebrödet faktiskt med tanke på att jag har väldigt ont i halsen. Varför jag inte tog mjukt bröd va för att jag va så himla sugen på knäckebröd hihi^^




Nu ska jag titta på förkväll som går på tv4 tycker det programmet är väldigt mysigt att titta på.
Ska äta lite Never Stop också, älskar dom!
mmm va gottit det ska bli :)




Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Tack! Hoppas du får en bra kväll du med!



Glöm för all del inte att slänga in en röst eller två på mig hos AmandaVarDet. Du får rösta hur många gånger du vill, men bara en gång i varje kommentar. (Jag har nummer 4).



http://amandavardet.blogg.se/2009/december/de-magiska-tva.html#comment

2009-12-15 @ 18:04:29
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Angelica

sparris soppa är riktigt gott :)

2009-12-15 @ 21:47:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0