Tänkte lägga upp ett vidioklipp

Sitter just nu och tittar på äntligen hemma på tv, gillar verkligen det programmet för man får så mycket inspiration. Apropå någonting helt annat så för ca två veckor sedan spelade jag in ett vidioklipp tänkte lägga upp det klippet nu i kväll om det inte tar för lång tid att ladda upp, annars kommer det upp i morgon. Jag visar ett litet tips på hur man kan slå in ett fint paket :) hihi^^ hoppas ni kommer gilla det i alla fall? Nu ska jag fortsätta titta på äntligen hemma och efter det kommer jag ska bli stjärna som jag inte vill missa. Hörs om ett tag


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud så söt header du har !

2009-12-15 @ 20:39:06
URL: http://diabetesett.blogg.se/
Postat av: Angelica

åh så spännande ja jag hade tyckt de va jätte roligt med ett tips på hur man slår in ett paket fint :)

2009-12-15 @ 21:42:20
Postat av: Linda

sv: ja tyckte det var en bra idé! :D

Ja, jag förstod det! :)

2009-12-15 @ 22:01:57
URL: http://diabetesett.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0