Borde lägga mig nu

Jag borde lägga mig nu för jag ska in till stan med mammi i morgon och handla present till en liten kille som fyller två år snart. Sen så ska jag jobba i morgon också. Men hur lätt är det att lägga sig när man inte är trött då? Får hoppas på att jag blir trött snart.

Sitter och tittar runt lite på youtube, Kom in på Heinekens reklam. Den är bara sååå skön HAHA. Kom ihåg att min bror skickade den till mig innan den kom till Sverige för väldigt länge sedan. Fast då fanns den inte på engelska utan nått annat språk.

Ni har ju säkert redan sett den för den går ju som reklam på tv ibland.



Kommentarer
Postat av: Anonym

den reklamen är så jävla bra hahaha

2009-11-11 @ 19:43:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0