Drag Me To Hell - besvikelse

Nu har vi sett klart på filmen drag me to hell. Jag måste säga att jag blev lite besviken på filmen faktiskt. Trodde att den skulle va läskig men det visa sig att det var horror/komedi typ. Det stod horror på filmen, men jag satt asså och skratta åt vissa scener. Sen när det väl började bli lite läskigt så helt plötsligt blev den typ rolig. Jag hade ju förväntat mig att jag skulle sitta i soffan och vara skit skraj, som jag brukar vara när jag ser på läskiga filmer, men nej, nej, nej.

Trailern visar ju inte heller att det finns inslag av roliga scener utan den visar ju att filmen verkligen är läskig. När man ser trailern så handlar själva filmen om att det kommer en gammal dam in till en bank där den här tjejen jobbar som spelar huvudrollen. Den gamla damen behöver hjälp att förlänga sitt förfallna huslån men förlängningen nekas. Den gamla damen blir då av med sitt hus och som hämnd kastar den gamla damen en förbannelse över tjejen som jobbar på banken och hon har då tre dagar kvar att leva innan förbannelsen kommer och tar henne. Ja menar hur spännande låter inte detta då? Tycker detta låter som en jätte bra/spännande film, men så har den inslag av komedi ibland. Nä... besviken är jag.

Och regissören Sam Raimi som gjort filmen har ju bland annat gjort storfilmen Spider-man. Och de är ju självklart att man har höga förvänntningar på drag me to hell då och speciellt efter att man sett trailern.




Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha vad tråkigt att du inte gillade den ^^ Tycker den va bra hihi.

2009-11-12 @ 11:10:42
URL: http://cuteshop.bigcartel.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0