Godis

Prata precis med min vän Veronica och hon sitter hemma och myser i sin soffa med en massa gott godis, så jag var ju bara tvungen att kolla om jag hade nått gott själv hemma. Hitta i alla fall inget ätbart godis i mitt skafferi HAHA. Men tydligen så hade honey glömt av att han köpt med sig en påse med godis i går när vi titta på film, så godis påsen låg kvar i påsen han hade med sig i går hi,hi :) Vilket tur man kan ha då :) Så nu tänkte jag faktiskt lägga mig i soffan och titta lite på tv. Sen klockan 20:00 kommer ju mammas pojkar och det får man ju inte missa!



Gott gotti gott gott


Kommentarer
Postat av: vivvi

det ser gott ut =) typiskt killar :P dem kan ju inte göra fler saker på samma gång =P...hehe

2009-11-12 @ 20:21:23
URL: http://strikeaposev.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0