Godmorgon

Hur mår ni i dag? Själv mår jag toppen. Har sovit helt underbart i natt. Vakna för ca en timme sedan och gick upp och gjorde iordning frukost. Sitter här just nu och dricker jordgubbs te :)

Så vad händer i dag då? Jo i dag ska jag på middag hos min mamma, hon har bjudit dit alla barn och barn barn med respektive, det ska bli så himla myigt och träffa alla. Längtar tills i kväll då jag får pussa, krama, leka och busa med Alicia, Isac och Jesper :)

Sen så är faktiskt tanken att jag ska gå ut i kväll. Min vän Veronica kommer hit i kväll och vi ska fira Camilla, hon fyller år i morgon men vi ska fira henne i dag :)

Så detta kommer bli en väldigt rolig dag :)
Va ska ni göra i dag?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0