Godmorgon - Tisdag

Är uppe tidigt i dag med :) Gick upp och åt frukost med min honey i dag igen innan han skulle åka till jobbet. Vi rostade mackor och tände lite ljus :) Nu har han åkt, tråkigt nog :( Vi såg föresten inte ensa filmen The Surrogates i går hehe, vi tyckte att klockan blev för mycket för film eftersom honey skulle upp och jobba så tidigt. Så vi tittade istället på America got talent. Men nu har vi ändå två bra filmer att se fram emot :)

I går kväll fick jag ett mail som jag blev väldigt upprörd över och jag är skit förbannad på tjejen som maila mig. Det handlar inte om att det är ett mail från er läsare utan detta är privat och tjejen jag är förbannad på är näst intill släkt med mig. Aja skit i det nu, ville bara få ut lite till av min ilska för jag är så jäkla förbannad va.

Nu tänkte jag kila ut med vov och vov på en morgon runda sedan ska jag lägga mig i sängen och förhoppningsvis sova en liten stund till.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0