Hej på er

Asså jag skojar inte nu men det har tagit mig över en timme att få igång mitt internet. Jag vet helt ärligt inte vad problemet är? Är det själva tre som krånglar eller är det min dator som är super seeeg? Min dator hänger sig hela tiden, jag loggas ut på diverse sidor, det kommer upp popup förnster där det står att jag inte kan ansluta till sidan fast än att internetet är i full gång osv osv. Datorn är heeelt cp, jag måste införskaffa mig en ny och det är snart.

Men nog om det nu. Jag hade en skit rolig kväll ute i går med mina vänner. Träffade även en massa gamla klass kompisar som jag inte sett på jag vet inte hur länge :) Vi började kvällen på ett ställe som heter Peppes sen drog vi vidare till Ester och där blev vi kvar reten av kvällen. Kvällen bjöd på mycket skratt, dans och andra trevligheter :) Va hemma efter fyra nånting i natt eller morse kanske jag ska säga ;)

Det regnar som bara den hos mig i dag så jag och Veronica tyckte det var en perfekt dag att tillbringa i soffan och självklart med en film. Vi tänkte se I Love You Man, jag har redan sett den filmen men inte Veronica.

Kameran glömde jag som vanligt, jag som hade lagt den på laddning i går för att jag skulle ta med mig den och ta en massa kort :( Förhoppningsvis glömmer jag den inte nästa gång!

Hörs lite senare.


Kommentarer
Postat av: maja

sv: ja visst är den!

2009-11-22 @ 16:43:54
URL: http://majakaka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0