HOT Makeup Shadow Box

I denna läckra "limited edition" upplaga från HOTmakeup presenteras 24 underbara bakade ögonskuggor i spännande färger, dessutom medföljer en multiglimrande eyeliner.

Denna grymt häftiga Shadow Box ger dig möjligheten att mixa färger, nyanser och skuggor. Nu har du friheten i din hand att skapa olika makeup-looker varje dag. Med endast några penseldrag kan du förvandla din mjuka dagsmake-up till en syndig partymake-up. Låt fantasin flöda!

 

Jag var som sagt snabb på att klicka hem denna Shadow Box då det är en

Limited Edition produkt. Och jag måste säga att ögonskuggorna är helt fantastiska

Dom lägger sig så jäkla fint på ögonlocket och färgerna är jättefina och dom är även

lätta att blanda med varandra :)


 

Finns hos Eleven

 

Nu kom honey också och vi ska strax se på Twilight. Jag måste stänga av min dator nu för den hänger sig hela

tiden. Det tog mig huuuur lååååång tid som helst att ladda upp detta inlägget

ÅÅH blir galen på min dator.



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jag tycker också att det är fint vilket som. =)

Just därför vi båda, inte än så länge, men det ska bli :P

2009-11-30 @ 20:16:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jasså? :D Ja jag köpte ett PSP till sambon för typ 2 år sedan :D Riktigt kul de med, men nintendo är bättre :D

2009-11-30 @ 20:33:12
URL: http://lindablom.se
Postat av: Angelica

Jag klickade hem den :) blev så sugen när du tyckte att den var så bra. Hoppas jag blir lika nöjd som dig

2009-12-01 @ 00:47:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0