jävla 3

Mitt internet har varit huuuur segt som helst i dag, det är det fortfarande. Jag vet inte hur många gånger som min dator har hängt sig eller hur många minuter det tagit för att komma in på en sida eller hur många gånger som jag fått starta om datorn. Jag tycker att detta händer väldigt ofta för mig nu. Vist ja måste nog kolla min dator så jag inte har allt för mycket skit på den. De kan ju va ett av problemen att det går väldigt segt.

Nä... nu ska ja ta mig lite ostkaka sen ska jag lägga mig i soffan och titta på tv. Ska nog ta med mig mitt tjocka täcka till soffan för nu är det sådär super kallt hos mig igen. Får nog ta min bästa vän Mr värmefläkt och ställa han igemte mig också haha:)

Jo just det ja fick ett mail från min lärare där det stod att jag måste komma och göra mitt slut prov i min kurs. Jag hade helt glömt av att jag hade de provet kvar. Ååååh så nu måste jag sätta mig och plugga till de också, som om jag inte hade nog med arbeten att göra. Usch va jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Mammi

blir man bjuden på te o ostkaka?

2009-11-10 @ 13:54:12
Postat av: jouline

Så klart mamma, kom du hem till mig :)

2009-11-10 @ 14:12:09
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch hatar prov

2009-11-10 @ 22:21:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0