Klockan 7:30 ringde det på dörren

Jag borde inte va vaken nu...jag är inte vaken nu hehe, fast denna tiden är normalt att gå upp vid, men inte i dag. La mig strax efter ett i går satte på en film klockan var lite över två då jag stängde av datorn. Tror ni ja somna sedan då?...det rätta svaret är NEJ. Jag låg asså och vred och vände mig i sängen fram tills klockan var fem i morse.

Klockan halv åtta ringde det på dörren......Allvarligt tänkte jag säg inte nu att det är killen som ska fixa min värmefläkt eller va det nu heter som sitter uppe på min vägg i vardagsrummet....Jo vist är det han. Jag vet inte vad jag sa till han i morse när jag öppna dörren men det var nått i stil med: Gå du bara in så går jag och sover igen, för jag är inte vaken HAHA det var det enda jag sa, jag hälsade inte ens på han HAHA va pinsam jag är.

Självklart kunde jag ju inte gå och lägga mig, ja menar tänk om han vill fråga nått hehe, och för det andra så va han inte så tyst heller. Det bankades och knakades och borrades och brötades och mumlades utifrån vardagsrummet. Så jag gick upp och gjorde i ordning lite frukost och nu sitter jag här vid datorn och skriver.


Jag fick taget ett kort på min fläkt innan han skulle byta ut den, den som sitter på väggen nu är
alltså sönder eller ur funktion kanske jag ska säga. Såhär ser den ut och den ger mig värme i hela mitt hus. Har alltså inga element här hemma.


bye, bye gammla fläkt



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0