Nu har vi tittat på film


Nu har jag och honey tittat på Transformers 2 och den var jätte bra. Nu längtar jag tills det kommer en trea. Har ni inte sett den så gör det. Man får sig ett par sköna skratt men också en liten tår här och där :) (i alla fall jag)
.



Jag & honey hade självklart laddat upp med Ben & Jerry's
Vi åt direkt ur burken och den var mycket kall att hålla i, så därför
hade vi vantar på oss när vi åt dom HAHA!



Jag med min rosa vantar :)



Honey med mina svarta tumvantar :)

Något jag har funderat på väldigt länge är varför pojkvänens saker är mycket goare. Ja menar köper vi typ var sin pizza så är hans mycket goare. Köper vi var sin glass så smakar hans mycket goare. Köper vi var sin godispåse så innehåller hans påse mycket goare godis osv, osv.

Nu var det lika dant med Ben & Jerry's glassen vi köpte. Jag brukar för det mesta köpa den jag håller på bilden ovan för den är jätte god, men när jag väl smaka på honeys så var den självklart mycket mycket goare. Så det slutade med att jag satt och åt ur hans istället HAHA!

Känner ni igen er i detta?







Kommentarer
Postat av: *vivvi*

HAHAHA ni är ju bara för söta ni två ^^ VANTAR när man äter glass inne =)

2009-11-02 @ 21:43:47
URL: http://strikeaposev.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0