Söndag 8/11-09 = Farsdag!


Det har varit fullt ös här hemma på förmiddagen och det är det fortfarande. Det har i alla fall gått jätte bra i natt med lilla Aaila, förutom att jag varit ute fyra gånger i natt med henne så jag är lite trött nu. Men så är det ju när man har en valp som man ska få rumsren.

Filmen i går var helt ok. Först tyckte jag den var jätte bra men slutet var lite dåligt så jag blev lite besviken. Men det är ändå en film som är värd att titta på för aldrig har jag sett Ashton Kutcher agera så i vissa sener haha.

Angelicas pojkvän ska snart komma och hämta Aaila. Han har varit i Danmark över natten och Angelica jobbade i natt så därför fick jag ha lilla Aaila över natten. Och jag tycker det har varit super mysigt men framförallt roligt för Min Tindra :) Dom har verkligen jätte kul tillsammans!

I dag är det ju farsdag också och jag har varit och grattat min pappa med lite blommor och ett litet paket. Har ni grattat eran pappa i dag?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0