Vila mig en stund

Nu blev jag allt bra trött. Så jag tänkte att jag skulle vila mig en stund. Men först ska jag gå ut en sväng med vov och vov. Sen ska jag göra en kopp te, lägga mig i soffan, kanske sätta på en film om det nu inte går nått skoj på teven. Men förhoppningsvis så somnar jag :)

Måste bara säga att det är jätte kul att ni är så många som vill vara med i tävlingen :) Och till er som inte är med och vill kanske vara med klickar er in på mina tävlingar under kategorier för att komma till tävlingen!


Kommentarer
Postat av: Nicole

För att få bilderna i mitten av inlägget så trycker du på bilden när du skriver ett inlägg, sen trycker du på dom där raderna i menyn där du skriver ett inlägg, du ska välja raderna som går i mitten eller vad man ska säga. Hoppas du förstår :) Man kan göra samma med texten.

2009-11-09 @ 14:26:30
URL: http://xoxonicole.blogg.se/
Postat av: hanna

har frågestund på bloggen , om du vill ha mer komentarer av mig får du komentera den

2009-11-09 @ 14:40:25
URL: http://hchm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0