Det blir utgång :)

Vi har bestämt oss nu för att gå ut i kväll så det ska bli skit kul. Det blir jag och V sen ska vi möta upp min jobba kompis och hans kompisar!

Va tyckte ni om idol i kväll då? Jag tyckte att Tove var bäst i kväll, hon levde verkligen in sig i sången och Las Vegas temat. Tråkigt att Rabih inte va så bra i kväll, hade faktiskt rätt höga förväntningar på honom i kväll. Men, men man kan inte vara bäst varje gång! Hoppas bara att han inte åker ut.

Nu ska jag in och rota fram nått fint i garderoben. Funderar på att ta på mig en klänning men jag tror det blir allt för kallt faktiskt men vi får se. Tänkte att jag skulle hinna fotta min outfit i alla fall innan jag drar ut så att ni får se hur jag kommer se ut i kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trevlig helg! :)

2009-10-30 @ 22:53:39
URL: http://aalmah.blogg.se/
Postat av: Gisela

Glad halloween:D

2009-10-31 @ 13:47:04
URL: http://swegizmo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0