Clinique 3-stegs serie

Asså nu blir jag trött på blogg.se jag kan inte göra nått utan att de ska ta femtielva timmar att ladda upp något eller göra nått annat på bloggen. I kväll är det värst men blogg.se har vart seg i tre kvällar i rad nu.

Aja skit samma, hoppas det löser sig snart.

För ca en månad sedan så fick jag ett litet prov-kit på clinique 3-stegs serien och jag föll med en gång för clinique. Jag är en typisk person som faller för söta små flaskor med fin design och som gärna luktar gott. Clinique har inte någon fin design enligt mig eller luktar speciellt gott, missförstå mig inte nu..dom luktar inte äckligt men dom luktar typ ingenting. Men OJ vilka bra produkter, man känner verkligen hur ren hyn blir med 3-stegs serien och len. Jag har lite problemhy vid hakan, den är väldigt torr och plitor & finnar har en tendens att dyka upp just där. Men förövrigt så har jag väldigt fin hy. Clinique har gjort att min hy har blivit betydligt mycket bättre. Dom kostar lite mer än vanliga produkter men är inte svin dyra. Hela 3-stegs serien kan ligga runt 500 lappen.

Många älskar dessa produkter andra inte. Något bra man kan göra är att besöka en hudterapeft och fråga vilka produkter som är bra för just din hud. På de sättet så slipper man att slänga ut en massa onödiga pengar på en rad olika produkter innan man finner den som är bäst för en själv. Så detta är ett jätte bra tips.


Mitt prov-kit är nu slut så nästa inköp blir att införskaffa mig Clinique 3-stegs serien när lönen kommer!


Snart börjar bonde söker fru och jag ska sitta bänkad framför tven. Ska ni också göra det?


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha självklart ska jag se på det!

Vad gör du i helgen då?:)

2009-10-21 @ 20:22:03
URL: http://lillllamy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det låter bra du! Nej jag har planerat att tillbringa helgen med pojkvännen, lite mysigt sådär!:D

Tack detsamma!

Kram på dig snygging!

2009-10-21 @ 21:07:14
URL: http://lillllamy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0