Sjuk & mus skit

Sorry för att jag inte skrivit nått i dag. Men jag vakna vid ett i dag och mådde skit. Jag tror att jag börjar bli sjuk =(. Näsan bara rann, hade värdens huvudvärk och ont i typ hela kroppen. Jag tog mig en tablett gjorde iordning frukost satte på en film. Efter filmen så tog jag mig ett varmt bad, huvudvärken släppte och lika så värken i kroppen. De va så skönt!

Efter badet tänkte jag att jag skulle slänga in en tvätt med lite handdukar, och vad möts jag av när jag går ner till min tvättstuga...... jo, hela min tvättstuga och även min tvättkorg är full av mus skit. FYYY FAAAN asså! Men det var bara och bita ihop och börja städa. Tvättstugan är nu kliniskt ren efter ca en och en halv timme. Och mus fällor är nu utsatt.

La mig sedan i soffan för att vila lite och nu känner jag mig rätt bra. De är ju som sagt alltid värst på morgonen när man är sjuk och sen börjar de komma tillbaka lite när kvällen närmar sig. Men nu mår ja som sagt rätt bra och kände att jag nu orkar slänga in ett inlägg här i bloggen. Jag vet inte hur mycket uppdatering det kommer att bli i dag men jag ska försöka hitta på nått kul till er!

Hörs om ett tag!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0