Liten kort recension om ögonskuggorna

Jag fick ju som sagt mitt get started eyes-kit i går, och i dag var första gången jag provade dom. Ögonskuggorna var jätte fina. Det är lite svårt att applicera den mörka skuggan på ögonlocket. Har liksom inte blivit så haj på de där än...men det kommer väl. Men förövrigt så är dom helt underbara och gör sig fantastiska runt ögat. Man behöver ju inte ta den mörkaste om man inte klarar av att applicera den eller tills man har lärt sig det ordentligt, jag tog bara dom två ljusaste i dag. Vanilla sugar och peach puff.



Det är svårt att beskriva hur dom ser ut mer än att säga att dom är fantastiskt fina (dom skimrar lite). Ni får helt enkelt köpa er ett get started eyes-kit och prova själva (849kr) värde (1765kr). Ni hittar allt id mineral smink hos makeupdesignbysara.se


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åå ja måste köpa ett

2009-10-09 @ 23:08:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0