Hej bloggen

Va har ni haft för er nu på förmiddagen då? Själv har jag suttit med ett arbete, är snart färdig.. känns jätte skönt. Jag har världens ryggvärk i dag, måste ha lyft fel i går. Vi va ju och handla mat på vägen hem efter vi hade shoppat och jag hade två jätte tunga kassar med mat. Men i alla fall det gör jätte ont på vänser sida av ryggen, känns lite som om de sitter i hela vänster sidan av njuren och lite ner i svanken. Kan inte titta ner med huvudet i golvet för då hugger det till så jag inte kan andas typ, så svårt att förklara med det gör skiiiiit ont. Har tagit en Voltaren T som den heter så fint och hoppas att den ska hjälpa. Har även värmt en vete kudde och laggt på ryggen så jag hoppas att värmen ska mjuka upp musklen i ryggen.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0