Hemma

Nu är jag hemma igen efter en lång dag i stan. Först åkte vi till min skola och där blev jag fast i ca 2 timmar, höll på att bli galen nästan haha. Men i alla fall så ska jag läsa fem kurser samtidigt nu och det blir tufft. Läser annars två just nu, jag kommer alltså läsa hela 150% normalt är 100% eller mindre, men jag känner att jag vill bli klar med kurserna snabbt. Så nu får jag bara hoppas att jag kommer klara detta. Men det ska jag göra!

Efter skolan så åkte vi och shoppa lite kläder till mammi. Vi eller rättare sagt jag hitta jätte fina kläder till henne och hon blev sååå nöjd med mitt klädval =). Hon blev dessutom jätte fin i kläderna. Några tusenlappar fattigare så var vi hemma igen.

Här har ni mig utanför provrummen i väntan på att mamma ska göra sin modevisning för mig!



Här ser ni föresten min jacka som jag hade i dag. Och det blev inga converse för det regnade ju så.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0