Inte så mycke uppdatering i morgon

Nu har jag sett filmen open water. Tyckte att den va lite jobbig att se, dom var mestadels i vattnet och man väntade hela tiden på att nåt extremt skulle hända. Men det gjorde det ej. Filmen är också baserad på en sann berättelse så det var faktiskt läskigt. Tänk er att bli kvar lämnad så mitt ute på ett öppet vatten, nä usch fy... får rysningar bara jag tänker på det. Själv så är jag faktiskt väldigt rädd för vatten eller havet kanske jag ska säga. Jag måste alltid nå botten, för vissa kanske det låter löjligt men tyvärr så känner jag så. Jag måste kunna se vad som är under mig, gör jag inte de så får jag typ panik haha.

Nu ska jag strax lägga mig, vet att jag inte kommer somna för jag är jätte pigg men jag tänkte sätta på en film som vanligt :) och förhoppningsvis somna till den. I morgon så ska jag in till skolan en snabbis, ska börja med en ny kurs. Och efter det så ska jag till jobbet och jobba ett par timmar. Och sen ska jag hem till en vän som jag inte träffat på väldigt väldigt länge, ska bli jätte kul. Så jag vet inte hur det blir med uppdateringen i morgon. Kommer i alla fall skriva ett inlägg innan jag åker i morgon och kanske lägger jag upp en dagens out fit också! Men sedan så skriver jag nog inte förens jag kommer hem och det blir runt 23:00 tiden på kvällen. Kanske har min vän en dator som jag kan låna, kanske inte. Men nu vet ni varför jag inte kommer uppdatera i sådana fall.

Natti, natti på er.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

God natt på dig!

2009-10-27 @ 23:42:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0